vrijdag 25 maart 2011

Belangrijke mededeling



Naar aanleiding van twee aanstootgevende reacties, die onlangs verwijderd zijn, doe ik een belangrijk mededeling voor de bezoekers;

Geachte bezoekers, hierbij plaats ik huisregels van de blogger de burcht Sion;

Provoceren, grove schuttingtaal gebruiken en het plaatsen van aanstootgevende, seksueel getinte en antisemitische reacties zijn niet getolereerd. Provocerende, aanstootgevende, profane en antisemitische reacties worden zonder pardon verwijderd! Het wordt ook niet toegestaan de site te misbruiken voor bepaalde doeleinden als 'propaganda' en een bepaalde niet-religieuze visie. Graag reken ik op uw begrip en medewerking. Dank u.

Voor degenen, die nog steeds moeite hebben met het plaatsen van reacties, heb ik een advies. Als u een reactie wilt plaatsen en de knop reactie plaatsen indrukt, dan verschijnt er verschillende keuzen. Als u geen google-account bent, kies dan anoniem of naam. Druk dan de knop reactie plaatsen. (twee keer als het niet lukt) En voer de tekens, die met woordverificatie overeenkomen, in en druk de knop in. Uw reactie is geplaatst.

Ik wens u Gods zegen toe.

                                                                            Paul

Geen opmerkingen: